به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه باشگاه رئال مادرید به خاطر قیمت بالای درخواستی لایپزیش بیخیال جذب یوشکو گواردیول شد دو باشگاه تاتنهام و لیورپول هم رقم 80 میلیون پوندی مورد انتظار لایپزیش را بیش از حد می‌دانند. با این وجود باشگاه منچسترسیتی حاضر است برای جذب این بازیکن دست و دلبازی به خرج دهد.

گواردیول بعد از یک فصل موفق با لایپزیش مورد توجه چند باشگاه معتبر قرار گرفته است. او 37 بازی در رقابت‌های مختلف باشگاهی این فصل برای لایپزیش انجام داده و یکی از بهترین مدافعان جام جهانی 2022 بود که با تیم ملی کرواسی تا مرحله نیمه نهایی نیز بالا آمد.

1856722

به گزارش منچستر ایوینیگ، با توجه به آینده نامشخص آیمریک لاپورت باشگاه سیتی در هفته‌های اخیر مذاکراتی با گواردیول داشته است. پپ گواردیولا برای جایگزینی این مدافع اسپانیایی گزینه‌های مختلفی مدنظر دارد که از میان آنها یوشکو گواردیول بیش از همه نظر سرمربی سیتی را به خود جلب کرده است.

گواردیول تا سال 2027 با لایپزیش قرارداد دارد و باشگاه آلمانی با توجه به بازار داغی که برای جذب این بازیکن به وجود آمده در نظر دارد تا با بیشترین مبلغ ممکن او را بفروشد. 80 میلیون پوند مبلغ مدنظر آنهاست که گفته می‌شود سیتی تنها باشگاهی است که حاضر به پرداخت مبلغی نزدیک به این مبلغ است.