به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایتالیا با گل تساوی دیرهنگام ماتیا زاکانی به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله حذفی یورو 2024 صعود کرد و حریف تیم ملی سوئیس شد.

ایتالیا در دور گروهی کارش را خوب آغاز کرد و آلبانی را شکست داد، اما مقابل اسپانیا شکست خورد و سپس برابر کرواسی به تساوی دست پیدا کرد.

جانلوکا مانچینی، مدافع تیم ملی ایتالیا، درباره تساوی در بازی پایانی به سایت رسمی یوفا گفت: "بازی مقابل اسپانیا روحیه ما را پایین آورده بود چون انتظار چنین نمایشی را نداشتیم اما در یک بازی اساسی خوب واکنش نشان دادیم. ما آن روحیه را در پایان بازی مقابل کرواسی به دست آوردیم، اما قبل از اینکه بالاتر از سطح بازی باشیم، برای تمام کارهایی که در 90 دقیقه انجام دادیم، شایسته صعود بودیم. به نظرم این تساوی را به شایستگی به دست آوردیم و باید به مرحله بعد صعود می‌کردیم."

2048047

آیا گل دیرهنگام می‌تواند روحیه خوبی بدهد؟

بله، در طول بازی همیشه امیدوار هستید که همه چیز هر چه زودتر بهتر شود، اما زدن چنین گل زیبایی در ثانیه آخر چیزی است که می‌تواند به ما برای بازی بعدی کمک کند.

میراث بونوچی و کیه‌لینی در خط دفاعی ایتالیا؟

من دیگر جوان نیستم، اما الساندرو باستونی و ریکاردو کالافیوری بازی می‌کنند و این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند. سپس من، بوونگیورنو و فدریکو گاتی آماده هستیم زمانی که مربی به ما فرصت می‌دهد، خودمان را نشان دهیم. ما یک گروه منسجم و فشرده هستیم.