به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم به پایان رسیدن قرارداد پنج‌ساله در فصل تابستان پیش رو، همچنان آینده عثمان دمبله در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و جدایی او قطعی نشده است. اگرچه مذاکرات طولانی مدت طرفین در ماه ژانویه شکست خورد، اما خود این بازیکن خواهان ماندن در نیوکمپ پس از اتمام قراردادش در ژوئن شد و این رویه باعث امیدواری باشگاه شده است. 

 

عثمان دمبله رابطه بسیار خوبی با ژاوی هرناندز دارد و تحت تاثیر رفتار این سرمربی جوان قرار گرفته است. علی‌رغم تمایل مدیران بارسلونا به سکونشینی ستاره فرانسوی، ژاوی تمام‌ قد از دمبله ‌مقابل هیئت مدیره و حتی هواداران حمایت کرده است. 

پس از عدم تمدید قرارداد در زمسان و قرار گرفتن در فهرست فروش باشگاه، تصمیم بر این شده بود که دمبله نیم فصل دوم را به تیم دوم تبعید شده یا حتی سکونشین شود اما با اصرار ژاوی نه تنها این اتفاق رخ نداد که دمبله رفته رفته خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و در 5 بازی اخیر تیمش توانسته هفت پاس گل نیز بدهد. به خصوص درخشش در ال کلاسیکو و سپش انتشار تصاویری از جشن و پایکوبی او در رختکن، این شائبه را ایجاد کرد که ستاره فرانسوی در نهایت حاضر به کسر دستمزد و سپس تمدید قرارداد خواهد شد.

 

در میان سران باشگاه اما بدبینی مفرطی نسیت به دمبله وجود دارد و آنها معتقدند که او با پی اس جی به توافق رسیده و قراردادش را نیز امضا کرده است. در رختکن بارسلونا اما دیدگاه ها متفاوت است. او هفته هاست خود را وقف تیم کرده و با رعایت تمام نکات حرفه ای، تعهدش به بارسا را ثابت کرده است.  هم تیمی های دمبله می گویند که دمبله در مورد آینده تردیدهایی دارد و ابدا قراردادی با هیچ تیمی امضا نکرده است. آنها اعتقاد دارند که دمبله حالا بیش از همشه به تمدید قرارداد فکر می کند و به خصوص رابطه دوستانه با ژاوی و متحول شدن زیر نظر این مربی باعث شده تا به این نتیجه برسد که تمدید قرارداد در سال جام جهانی بهترین تصمیم ممکن است.

سه ماه دیگر مشخص خواهد شد که دمبله با پی اس جی بسته یا ادعای هم تیمی هایش او درست بوده است.