به گزارش "ورزش سه"، هورن که متولد شهر کلن است، در سال 2002 و در سن 9 سالگی به این باشگاه پیوست و در تمام تیم‌های پایه این باشگاه حضور داشت و در نهایت از سال 2011 به دروازه‌بان اصلی تبدیل شد؛ اما این بازیکن امروز اعلام کرد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد.

این دروازه‌بان پس از این‌که در نوامبر 2021 از ناحیه زانو آسیب دید، در بیشتر مسابقات روی نیمکت نشست و تنها یک بار در جام حذفی آلمان بازی کرد.

هورن در این باره گفت: «ترک کلن تصمیم بسیار دشواری است و البته همه می‌توانند این را درک کنند. من همیشه دروازه‌بان اول کلن بوده‌ام و این جایگاه بعد از مصدومیتم در فصل گذشته تغییر کرد. رقابت بخشی از فوتبال است و نقش دروازه‌بان دوم برای من چیز جدیدی است.»

او افزود: «اما هدف من این است که هر هفته بازی کنم و در ترکیب تیم باشم. بنابراین تصمیم گرفتم در تابستان به‌دنبال یک چالش جدید باشم.»

نکته جالب این‌که هورن در شرایطی کلن را ترک می‌کند که هیچ بازیکنی به اندازه او در این تیم حضور نداشته و ولفگانگ اویرات و شوماخر با سابقه 15 سال حضور در این تیم در رتبه دوم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه قرار دارند.