به گزارش ورزش سه، دیدار این سه ستاره فوتبال ایران در حاشیه مسابقه تیم های امید و نساجی در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی اتفاق افتاد؛ جایی که شاهرخ بیانی ستاره سابق استقلال و تیم ملی که یک فصل هم در پرسپولیس بازی کرده به همراه مسعود شجاعی و مهدی مهدوی‌کیا مقابل دوربین ها ایستادند.

شاهرخ هافبکی استثنایی در تاریخ فوتبال ایران است و سبک بازی او را با کمتر کسی می‌شود مقایسه کرد. مهدی مهدوی‌کیا هم یک دفاع و وینگر درخشان برای تیم ملی فوتبال ایران بوده و اگر بازی های فوتبال تیم ملی از سال ۹۶ تا ۲۰۰۶ را دنبال کنید نقش آفرینی او را تقریبا در اغلب پیروزی های تیم ملی می‌بینید. او هم‌اینک سرمربی تیم امید است و در حال ساختن نسل طلایی جدید برای فوتبال ایران.

اما بین این سه بازیکن باید به مسعود شجاعی هم اشاره کرد؛ بازیکنی با سابقه حضور در سه دوره جام جهانی که رکوردی استثنایی برای وی محسوب می‌شود. مسعود کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازنشستگی جواد نکونام بوده و یک بازیکن خوشنام در جمع فوتبالیست های فعلی به شمار می‌آید و صد البته یکی از با تجربه ترین های کل لیگ؛ تنها بازیکنی که سابقه سرمربیگری یک تیم در فوتبال ایران را هم دارد.