به گزارش "ورزش سه"، این روزها جنگ قهرمانی در لیگ برتر، بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان بین باشگاه ها، هواداران و شبکه های مجازی به بالاترین حد ممکن رسیده است. 

محاسبه پنالتی های گرفته نشده و حتی گرفته شده رقیب ، پرچم های زده شده و یا نزده به همراه نحوه میزبانی و میهمانی تیم ها و حتی نوع چیدمان تیم های رقیب این سه تیم و نحوه عکس العمل بازیکنان روی هر توپ و یا سرعت عمل توپ جمع کن ها  محل مجادله شده است.

حساسیت لیگ برتر در سه هفته آخر،  شاید نوع اتهام زنی ها را بین تیم ها به مرحله جدیدی برساند،  اتهاماتی که مزه و شیرینی لذت بردن از فوتبال را از هواداران واقعی خواهد گرفت و نقش مربیان و بازیکنان تیم قهرمان را کمرنگ خواهد کرد.

این نحوه نگرش در فوتبال ایران از دیرباز در جامعه عمدتا هواداری بوده است و در گذشته هم قبل و بعد از مسابقات حساس که در نحوه قهرمانی و یا سقوط تیم ها تاثیر گذار بوده است،  دیده می شد. مثل تیتر نشریه با کیفیت تماشاگران که از تبانی در لیگ در روز اخر دوره اول  گفته است .

تیتر آن روزهای نشریه تماشاگران بابت اتفاقات روزاخر اولین دوره لیگ برتر است که به یکی از تیم های یک شهر در جنگ سقوط با تیم همشهری انگ تبانی زده شد،  در آن دوره لیگ برتر با سجده شکر یکی از این تیم ها که از سقوط نجات پیدا کرده بود به پایان رسید و تیم سقوط کننده با تصمیم فدراسیون و اضافه شدن دو تیم به تعداد تیم های لیگ برتر سال دوم،  به همراه دیگر تیم سقوط کننده در لیگ ماند و موضوع تبانی مسکوت باقی ماند.