به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی رابطه خاصی با ایرانیان دارد. آنها اولین باشگاهی هستند که پس از برداشته شدن ممنوعیت انتقال بازیکنان ایرانی اقدام به جذب ستارگان فوتبال ما کردند و به این ترتیب احمد نوراللهی و مهدی قایدی در اولین فصل از رقابت‌های دوری الامارات با نام تازه (ادنوک) به این لیگ ملحق شدند.

آنها سابقه طولانی در جذب بازیکنان و ستاره‌های فوتبال ایران دارند و حسن روشن جزو اولین چهره‌هایی است که در این باشگاه تبدیل به یک افسانه شده است. همچنین حشمت مهاجرانی؛ مربی نامدار فوتبال ایران هم در این باشگاه به فعالیت و مربیگری مشغول بوده است؛ باشگاهی که از محبوب‌ترین تیم‌های شهر دبی محسوب می‌شود و چند سالی است که با تیم سبزپوش این شهر (الشباب) ادغام شده و با عنوان جدید به فعالیت مشغول است.

بعد از حضور سعید عزت‌اللهی در زمستان سال گذشته، تیم شباب الاهلی در تابستان امسال سردار آزمون را با یک قرارداد ۶ میلیون دلاری به خدمت گرفت. آنها همچنین نیم نگاهی هم به سامان قدوس داشتند تا این بازیکن هنرمند ایرانی را از لیگ برتر به دبی بیاورند اما مذاکران آنها به جایی نرسید.

2075897

البته سامان قدوس با النصر امارات هم مذاکراتی داشت که آن مذاکرات نیز به سرانجام نرسید تا درنهایت تصمیم او بر کوچ به کشور سوئد و بازی در لیگ فوتبال کشوری شود که بیشتر دوران فوتبال او در آنجا گذشته است. البته سامان هنوز هم به حضور در لیگ امارات و بازی کنار دوستانش فکر می‌کند و شاید این اتفاق در تابستان یا زمستان سال آینده رخ بدهد.

سردار و سعید که در دبی با هم هم‌تیمی هستند، امروز در اردوی تیم ملی خوش و بش گرمی با سامان داشتند و شاید جای او را در تمرینات شباب الاهلی خالی می‌کردند.

2075898