به گزارش "ورزش سه"، بازی نهایی پرتغال برای صعود به جام جهانی 2022 بامداد فردا برگزار می شود. حریف این تیم مقدونیه شمالی خواهد بود نه ایتالیا! بله از دیدار بزرگ خبری نیست چرا که شاگردان مانچینی با شکست مقابل مقدونیه از حضور در دیدار نهایی پات C بازماندند.

مقدونیه شمالی روی ابرها خود را به پرتغال رساند و اینک یک شگفتی دیگر برای رسیدن به جام جهانی نیاز دارد. این تیم با گل دقایق پایانی قهرمان اروپا را شکست داد تا حسرت حضور در جام جهانی برای آتزوری 4 سال دیگر تمدید شود که اتفاق خیلی عجیبی برای تیمی به حساب می آید که جزو سه پرافتخار جام به حساب می آید.

در سمت مقابل پرتغال با کریستیانو رونالدو به دنبال رقم زدن برد بی حرف و حدیث برای رسیدن به قطر است. ستاره منچستریونایتد برای حضور در آخرین جام جهانی دوران حرفه ای خود تلاش می کند و همین موضوع باعث شده تا دیدار با مقدونیه از اهمیت فوق العاده ای برای او و هم تیمی هایش برخوردار باشد. حضور در جام جهانی با حضور رونالدو یک مزیت برای پرتغال است که آنها نمی خواهند در آخرین فرصت آن را از دست بدهند.

طبیعی است که خیلی ها بردی آسان برای پرتغال پیش بینی می کنند اما همین برد برای ایتالیا هم پیش بینی می شد که چیز دیگری اتفاق افتاد و آنها باید از خانه جام جهانی را پیگیری کنند. با این وجود اما پرتغال خوشحال است که به جای ایتالیا در این مرحله با مقدونیه شمالی دیدار می کند و اگر برخلاف این تیم بتواند گل بزند و از حریف پیش بیافتد، احتمال خلق شگفتی بسیار پایین خواهد بود.