به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون در یکی از بازی های هفته سی و چهارم لیگ برتر متحمل شکستی تحقیر آمیز مقابل برایتون شده و 6 گل از این تیم دریافت کرد. خولن لوپتگی با قبول مسئولیت این شکست از هواداران خواست تا تغییرات مثبت 4 ماه اخیر را فراموش نکنند.

سرمربی 56 ساله وولوز در پایان بازی با برایتون گفت: "ارزیابی عملکردمان در این بازی اصلا آسان نیست چرا که روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. نکته مهم اول این است که ما نباید دو گل در اوایل بازی دریافت می کردیم. بعد از دریافت گل دوم شرایط برای ما خیلی سخت شد."

لوپتگی با تاکید به بازی ضعیف تیمش گفت: "ما در شرایط بسیار خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و از اعتماد به نفس کافی برخوردار بودیم. در برابر چنین حریفانی باید از نظر تیمی بسیار خوب کار کنیم اما با این وجود گل هایی را به راحتی خوردیم که نباید می خوردیم."

1868879

او مسئولیت این شکست را گردن گرفته و از هواداران عذرخواهی کرد: "روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. در چنین روزهایی مسئولیت نتیجه کسب شده همواره با مربی است. من این باخت را گردن می گیریم و از از هوادارانی که برای تشویق ما آمده بودند عذرخواهی می کنم. ما باید اتحاد خود را حفظ کنیم چرا که رقابت هنوز ادامه دارد. این فقط یک شکست بود و آن را باید فراموش کنیم."

سرمربی وولوز با وجود عذرخواهی از هواداران تاکید کرد که آنها نباید پیشرفت تیمش را فراموش کنند: "ما برای آنها بازی می کنیم و از باخت امروز بسیار ناراحتیم. با این وجود اما هواداران باید 4 ماه پیش را به یاد بیاروند و آن را شرایط کنونی مقایسه کنند. ما حداقل از منطقه سقوط خارج شده ایم و این موفقیت بزرگی است."