به گزارش "ورزش سه"، لیدز دیشب در خانه بورنموث مقابل این تیم 4-1 شکست خورد تا به منطقه خطر سقوط نزدیک‌تر شود. در میانه تنش‌هایی که این باشگاه با آن روبه‌رو است در ورزشگاه خانگی بورنموث اتفاقی افتاد که هواداران لیدز را از بازیکنان این تیم به شدت خشمگین کرد.

پیش از آنکه بازی شروع شود عده‌ای از هواداران لیدز که برای تماشای مسابقه به خانه بورنموث رفته بودند در حال تشویق بازیکنان تیم‌شان بودند اما تصاویر نشان می‌دهد که بازیکنان لیدز به تشویق‌های هواداران بی‌اعتنایی کرده و هیچ واکنشی به آنها نشان نمی‌دهند.

1869876

واکنش جامعه هواداری لیدز به این ماجرا بسیار تند بود. گروه‌های هواداری دیشب حتی تهدید کردند که در صورت عذرخواهی نکردن بازیکنان بازی‌های بعدی تیم را تحریم خواهند کرد.

تهدیدها جواب داد و بازیکنان لیدز امروز با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران عذرخواهی کردند. در این بیانیه آمده است: "قبل از هر چیز باید اعتراف کنیم که عملکرد ما خوب نبود. هواداران لیدز راه زیادی را طی کرده بودند و با تعداد زیاد در ورزشگاه حضور داشتند و حق‌شان دیدن چنین عملکردی نبود. اما ما در عین حال از رفتارمان در بی‌اعتنایی به آنها ناراحتیم و عذرخواهی می‌کنیم. ما واقعا متاسفیم و هر چه عذرخواهی کنیم نمی‌تواند عمق تاسف ما را نشان بدهد."