به گزارش "ورزش سه"، شرایط بایرن مونیخ در چند هفته اخیر باعث شده که حواشی بسیاری پیرامون این تیم شکل بگیرد و انتقادهای بسیاری از آنها مطرح شود. 

حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی و همچنین تصمیم ناگهانی مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با یولیان ناگلزمان و به خدمت گرفتن توماس توخل شرایط را برای آنها سخت کرده است. 

هرچند، آنها حالا بار دیگر و به لطف تساوی بروسیا دورتموند برابر بوخوم به صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا برگشته‌اند اما انتقادها از این تیم همچنان ادامه دارد و این موضوعی است که چندان به مذاق گورتزکا خوش نیامده است. 

او با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« با وجود تمام انتقادات منصفانه از حذف ما از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌هایی بزرگ، داشتن تفکر سفید و سیاه مدتی است که باعث ناراحتی من شده است. 

1869951

ما پس از صعود برابر پاری سن ژرمن به شکلی ناگهانی بهترین تیم دنیا شده بودیم. حالا و با وجود این که در صدر جدول هستیم، فقط سایه‌ای از خودمان به حساب می‌آییم. فقط من نیستم که حس می‌کنم همه چیز خیلی سریع در حال پیشروی است. 

واقعیت این است که نه فقط در زمین، بلکه در همه جوانب همینطور است. اغلب مسائل کوچک است که باعث می‌شود شما تمرکزتان را از دست بدهید. بیایید درباره هر موضوع منتقدانه بحث کنیم. بیایید صحبت کنیم. اما اجازه بدهید بیش از حد اغراق نکنیم. چه در مسائل مثبت و چه در مسائل منفی. 

این موضوع درباره ما بازیکنان هم صادق است. من پس از بازی از روی احساسات و خشم حرف زدم. اظهارات روز گذشته من پس از بازی درست نبود. ما بازیکنان تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا برای یازدهمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا شویم. من به عنوان بازیکن همیشه در خدمت تیم و مربی خواهم بود تا به این موفقیت دست پیدا کنیم. از حمایت شما ممنونم!»