به گزارش "ورزش سه"، رونی چند روز قبل در هتلی در شهر منچستر اظهارات جالبی را درباره بعضی از هم تیمی‌های سابقش در یونایتد از جمله کریستیانو رونالدو و ریو فردیناند مطرح کرد.
این بازیکن با اشاره به سبک بازی فردیناند او را مغرور و خودخواه خوانده و گفت:«ریو بازیکن درجه یک اما مغروری بود. شما در منچستریونایتد دستمزد زیادی می‌گیرید تا توپ را وارد دروازه کنید، پس باید همین کار را انجام دهید. من به او می‌گفتم کارت را انجام بده و توپ را به من و رونالدو برسان اما گاهی فراموش می‌کرد مدافع است.»
فردیناند به اظهارات مطرح شده از سوی رونی در برنامه خودش در یوتیوب به نام وایب وید فایو واکنش نشان داد و متقابلا از سبک بازی هم تیمی سابقش انتقاد کرد. 

 


این ستاره سابق یونایتد اظهار داشت:«من فکر می‌کنم منظور او این بود که فقط توپ را شوت کن، نیازی به این پاس‌های فانتزی نیست و اجازه بده پل اسکولز این کارها را انجام دهد. من می‌خواستم آن جلو باشم و موثر ظاهر شوم. می‌خواستم تعیین کننده باشم.»
فردیناند با انتقاد از سبک بازی رونی گفت:«رونی می‌توانست در یک بازی دو گل به ثمر برساند اما در جریان بازی مشارکتی نداشت و وقتی بیرون کشیده می‌شد از این موضوع ناراحت بود. چون او فوتبالیست خیابانی است و می‌خواست تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشته باشد. من عادت داشتم به او بگویم ما فقط گل می‌خواهیم و کارهای دیگری که تو در زمین انجام می‌دهی برای من اهمیتی ندارد.»
او با اشاره به درگیری لفظی مدام خودش با این بازیکن اضافه کرد:«من همیشه در طول بازی توصیه‌هایی برای او داشتم و او به من می‌گفت کار خودت را انجام بده.  ما به صورت مداوم در حال کلنجار با هم بودیم اما همه این اتفاقات باعث می‌شد که به هم انگیزه بدهیم.»