به گزارش "ورزش سه"، پدری در یک سال اخیر به یکی از ستاره‌های جوان فوتبال جهان تبدیل شده و حتی اخیرا وارث شماره 10 ترکیب اسپانیا نیز شده است. پدری ابتدا از سوی آکادمی رئال مادرید پذیرفته نشده و در ادامه موفق به راهیابی به ترکیب اصلی بارسلونا شد.

او تا دو سال پیش برای لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا بازی می کرد ولی فصل قبل برای بارسا در بیش از 50 بازی به میدان رفت و با احتساب بازی برای تیم ملی و المپیک اسپانیا تعداد بازی های او نزدیک به 70 شد تا از این حیث سال شلوغی را پشت سر بگذارد. اتفاقی که سبب شد در ابتدای فصل جاری دچار مصدومیتی شود که او را سه ماه به دور از میادین نگاه داشت.

 

پدری دو ماهی است که بهبود یافته و یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است. او در نشست خبری بازی دوستانه با ایسلند و در مورد انتخاب شماره 10 لاروخا گفت:« وقتی زمان انتخاب شماره رسید، 10 خالی بود و این شماره را هم دوست داشتم. در یورو 2020 پیراهن شماره 26 را بر تن داشتم ولی دیگر نمی توانستم آن را انتخاب کنم. می دانم پیراهن شماره 10 بر تن چه بزرگانی بوده ولی از این حیث هیچ فشاری روی خودم حس نمی کنم. من لیدر تیم نیستم و هنوز حس رهبری تیم در من وجود ندارد. بزرگان دیگری در تیم ملی این کار را انجام می دهند. ما یک تیم متحد هستیم و هر کسی نقش خودش را خوب ایفا می کند.»

 

از لاس پالماس تا تیم ملی:« همه چیز سریع رخ داد. دو سال پیش برای لاس پالماس بازی می کردم و حالا برای بارسا و تیم ملی. گاهی در خانه به این موضوع فکر می کنم و باید بگویم همه چیز دیوانه کننده و فوق العاده پیش رفته است.»

قیاس با اینیستا:« برایم مایه افتخار است و نشان می دهد کارم را خوب انجام داده ام. اینیستا الگوی من است و می دانم که راه درازی تا رسیدن به موفقیت های او دارم. البته این مقایسه ها انگیزه مرا برای بهتر شدن بیشتر می کند.»