به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل تیم رده سومی السد قرار گرفت که کسب پیروزی در این دیدار، قهرمانی آنها را در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری قطعی می‌کرد.

الدحیل که طی دو هفته گذشته لیگ ستارگان دو پیروزی متوالی به دست آورده و برای رسیدن به یک برد دیگر تلاش می‌کرد، در دقیقه ۴۱ غافلگیر شد و السد روی نفوذ علی اسدالله از جناح راست و پاس کات‌بک این بازیکن، با حرکت انفرادی و دو سر توپ تماشایی بغداد بونجاح و شوت زمینی این بازیکن به گل اول بازی دست یافت تا نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارد.
1871131
السد نیمه دوم را هم توفانی آغاز کرد و باز هم با درخشش ستاره الجزایری خود به گل رسید؛ بغداد بونجاح که گل اول بازی را زده بود، در دقیقه ۵۱ با یک پاس در عق استثنایی، اکرم عفیف را در موقعیت گلزنی گذاشت تا این بازیکن با ضربه چیپ دروازه الدحیل را باز کند و تیمش را با نتیجه دو بر صفر پیش بیندازد.

الدحیل در دقیقه ۷۴ با ضربه پنالتی میشل اولونگا موفق به گلزنی شد و اختلاف را به حداقل رساند، اما یک دقیقه بعد دوباره همه چیز تغییر کرد و السد روی حرکت عالی و نفوذ سریع پدرو میگوئل از سمت راست محوطه جریمه و پاس این بازیکن، با شوت رودریگو تاباتا سومین گل را زد تا کار صدرنشین لیگ قطر تمام شود.

السد در دقیقه ۸۸ طارق سلمان را به خاطر اخراج از دست داد و در نهایت الدحیل با نتیجه سه بر یک در این مسابقه خارج از خانه شکست خورد تا ۴۸ امتیازی و صدرنشین لیگ ستارگان قطر بماند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل، العربی را با ۴۶ امتیاز پشت سر خود ببیند و السد نیز با این برد ۴۴ امتیازی شد و در رتبه سوم ایستاد.

1871133

هفته پایانی لیگ ستارگان قطر در شرایطی برگزار می‌شود که الدحیل در یک دیدار نه چندان سخت مقابل الشمال قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد بتواند قهرمانی خود را قطعی کند، اما عدم نتیجه‌گیری این تیم و برتری العربی در جدال دشوار با السد، ممکن است آنها را به قهرمانی برساند.

حالا وضعیت لیگ ستارگان هم تقریبا مشابه لیگ برتر ایران شده؛ با این تفاوت که در قطر دو تیم و در ایران سه تیم در آستانه پایان فصل شانس قهرمانی دارند.