ناصر الخلیفی بار دیگر مخالفتش با پروژه سوپرلیگ را ابراز کرد

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاری سن ژرمن که هم‌زمان رییس اتحادیه باشگاه‌های اروپا نیز هست، بازهم علیه سوپرلیگ و برنامه‌های فیفا برای جام جهانی دوسالانه صحبت کرد.

طرفداری | به گزارش RMC، ناصر الخلیفی رییس اتحادیه باشگاه‌های اروپا در سخن‌رانی شب گذشته‌اش در خصوص پروژه سوپرلیگ و جام جهانی دوسالانه گفت:

همان طور که می‌دانید، موضع اتحادیه باشگاه‌های اروپا درباره جام جهانی دوسالانه مشخص است و همیشه با آن مخالفت خواهیم کرد. این اصلا یک ایده درست نیست و بنابراین حتی نیازی نیست در این باره بحثی داشته باشیم. جام جهانی دوسالانه وجود ندارد چون اصلا شروع نشده است. سوپرلیگ هم وجود ندارد، نه طرح اولیه‌اش و طرح ثانویه‌اش اصلا وجود ندارد. ما این‌جا در اتحادیه باشگاه‌های اروپا به آینده می‌اندیشیم. ما به رقابت‌های خودمان در یوفا باور داریم و باشگاه‌ها آن‌جا رقابت می‌کنند. ما به این سیستم سوپرلیگ باور نداریم. همه علیه آن هستند؛ از رسانه‌ها گرفته تا هواداران و خود باشگاه‌ها، از کوچک گرفته تا بزرگ. فقط سه باشگاه حامی پروژه خودشان هستند.

این نخستین باری نیست که مخالفت ناصر الخلیفی با سوپرلیگ را شاهد هستیم. او پیش‌تر نیز از این پروژه انتقاد کرده بود و به تیم‌های حاضر در سوپرلیگ، طعنه زده بود.