به گزارش ورزش سه، مس کرمان که در خطر سقوط قرار دارد با شکست سه بر یک برابر تراکتور بیش از پیش شرایط متزلزل و نگران کننده ای در جدول لیگ برتر پیدا کرده است و در واقع جز اصلی ترین گزینه های سقوط به لیگ پایین تر است. 
امین کاظمیان در این باره به خبرنگار ما گفت: در بازی با تراکتور خوب بودیم. در نیمه اول شانس این را داشتیم تا دو بار  گلزنی کنیم اما خوش اقبال نبودیم. اگر دقت کرده باشید گل اول تراکتور خطای هند بود که اعلام نشد و بسیار بحث برانگیز بود. در نیمه دوم داور می توانست برای ما پنالتی اعلام کند اما از ابتدا فصل تیم ما از اشتباهات داوری متضرر شده. سوال من این است که دیگر چه زمانی قرار است var به فوتبال ایران بیاید و تیم ها را از این بلاتکلیفی در بیاورند؟ باید بگویم که در بازی با صنعت نفت نیز یک پنالتی ما گم شد. امیدوارم که در این رابطه به تیم ما هم کمکی شود زیرا از اشتباهات داوری بسیار ضربه دیده است.امیدوارم در این دو هفته پایانی در چینش داوران برای مسابقات نظارت خاص و ویژه ای باشد تا دست کم در این دو بازی باقی مانده هیچ تیمی از داوری متضرر نشود.

1755064

وی در مورد شرایط خطرناک مس در جدول افزود: تیم ما یک فاصله ٨ امتیازی با انتها جدول ایجاد کرد و با غفلتی که داشتیم نتوانستیم نتایج بهتری به دست آوریم. این بد اقبالی هم معلوم نیست تا چه زمانی ادامه دارد اما امیدواریم مس را که تیم بسیار خوبی است در لیگ برتر حفظ کنیم. من دو سه موقعیت صد در صد در این بازی و بازی  قبلی داشتم که از دست رفت. اگر اتفاقی برای مس بیفتد خودم را نمی‌بخشم.

او در رابطه با اعتراض و توهین هواداران به کادرفنی مس ادامه داد: به هر حال فوتبال فراز و نشیب های بسیار دارد و هواداران  نیز باید به این درک برسند که مس تازه به لیگ برتر بازگشته است و در سال اول کار کردن در این مسابقات دشوار است.

کاظمیان در خصوص بازی با ملوان بندرانزلی گفت: ملوان تیم جوان و بسیار خوبی است. امیدواریم با کسب نتیجه قابل قبول جایگاهمان را در جدول لیگ برتر تثبیت کنیم و جز این هم نخواهد بود. آنها بازی قبلی را بد باخته‌اند و حتما برای مقابله با ما و برد به زمین می‌آیند. اصلا جای خطا نداریم.

وی در پایان اشاره کرد: اگر سهمیه مس در لیگ حفظ شود قطعا توانایی این را داریم تا فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم در مراتب بالاتر جدول و جایی که شایستگی آن را دارد قرار بگیرد.