به گزارش "ورزش سه"، کاوانی در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده و بهبود شرایط او خبر خوبی برای منچستریونایتد و رالف رانگنیک به حساب می‌آمد.
با این حال این بازیکن تنها 25 دقیقه توانست در ترکیب تیم ملی اروگوئه به میدان برود و پس از آن به دلیل احساس دردی که در ماهیچه پای راستش داشت روی زمین نشسته و به طرف نیمکت اروگوئه اشاره کرد که باید تعویض شود. 
کاوانی پس از آن جایش را به لوییس سوارز داد که موفق شد در دقایق پایانی بازی برای اروگوئه گلزنی کند. دو گل از این بازیکن و فدریکو والورده زمینه‌ساز پیروزی تیم ملی اروگوئه برابر شیلی شد. 

 


میزان جدیت و شدت مصدومیت کاوانی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود که این بازیکن حداقل یک بازی در اختیار کادر فنی منچستریونایتد نباشد. 
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس فوتبالی، در این باره در صفحه توییترش نوشت:« خبر بد برای منچستریونایتد این است که ادینسون کاوانی به دلیل مصدومیت از بازی اروگوئه برابر شیلی بیرون آمد. این بازیکن حالا به مصدومیت جدیدی دچار شده است.»
کاوانی این فصل بارها و بارها با مصدومیت‌های متفاوتی دست به گریبان شده که مدت زمان حضور او در میدان با پیراهن یونایتد را بسیار محدود کرده است. این بازیکن تیم ملی اروگوئه در این فصل تنها 17 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته است. 
این در حالی است که رانگنیک امیدوار بود که با توجه به افت بسیاری از بازیکنان هجومی در ترکیب این تیم، بازگشت کاوانی بتواند شرایط بحرانی یونایتد را تا حدی بهبود ببخشد.