مدافع راست نامدار برزیلی می توانست بازی در منچسترسیتی را هم تجربه کند. 

دنی آلوز فرصت بازی در منچسترسیتی را داشت اما چنین انتقالی هیچ وقت رخ نداد. 

طرفداری | دنی آلوز در طول دوران حرفه ای خود تحت هدایت مربیان نامداری به میدان رفته که دو تن از آنها پپ گواردیولا و توماس توخل هستند. مدافع راست برزیلی کنونی بارسلونا در پاری سن ژرمن با توخل همکاری داشت و می توانست در منچسترسیتی نیز دوباره شاگرد گواردیولا شود اما چنین اتفاقی صورت نگرفت. آلوز در مصاحبه جدید خود با fourfourtwo در خصوص این دو سرمربی و انتقال نافرجامش به منچسترسیتی صحبت کرده است. 

شباهت میان سبک بازی تیم های توخل و گواردیولا؟ درک می کنم، شاید شباهت اصلی، توانایی بالای آنها در شناسایی نقش های مختلف برای بازیکنانشان است. هر دوی آنها می توانند به خوبی تشخیص دهند که کدام بازیکن در کدام پست می تواند بازدهی بهتری داشته باشد. 

بازی تحت هدایت توخل؟ برایم لذتبخش بود. او یک بار به من گفت: "دنی، حیف است که تو را در پست فولبک بازی بدهیم، آنجا نمی توانی لمس توپ زیادی داشته باشی". به نظرم این حرف تعریف بزرگی از من محسوب می شد. پست دیگری که در آن بازی کردم هم در مجموع خیلی خوب بود و در آن احساس راحتی داشتم. 

شانس بازی دوباره تحت هدایت پپ؟ خب، باید بگویم که من در گذشته با منچسترسیتی به توافق رسیده بودم اما آنها هیچ وقت برای من قراردادی ارسال نکردند. به شخصه کاملا آماده بودم تا برای سیتی بازی کنم.