به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییرات ایجاد شده در آکادمی استقلال و انتصاب اصغر حاجیلو به جای آرش برهانی در پست ریاست آکادمی ، در جلسه هیات مدیره استقلال تصمیمات دیگری درباره برخی دیگر از مدیران هم گرفته شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: "براساس مصوبه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، از زحمات و تلاش‌های آقایان فرشید سمیعی، مرتضی موسوی زنوز و محمد سررشته‌داری در مدت حضورشان در این باشگاه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و باشگاه استقلال ضمن قدردانی بابت کلیه فعالیت‌ها، برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارد."

مهم ترین فردی که از بدنه باشگاه استقلال با تصمیم هیات مدیره جدا شده فرشید سمیعی است. او که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو به عنوان معاون حقوقی کار خود را شروع کرد، با حضور علی فتح الله زاده نیز در سمتش باقی ماند و امور را جلو برد.

سمیعی با جدایی فتح الله زاده از استقلال از سوی هیات مدیره باشگاه مسئولیت گرفت تا به عنوان سخنگو هم فعالیت کند اما حالا در اقدامی ناگهانی از سمت خود کنار رفته است.

صبح امروز اخباری درباره اعلام آمادگی سمیعی برای قبول مدیرعاملی باشگاه استقلال به گوش رسید اما این مساله تایید نشد. حالا اما در جلسه عصر هیات مدیره تصمیم به برکناری این مدیر گرفته شده است.