به گزارش "ورزش سه"، دنی آلواز از آخرین فرصت قانونی خود برای درخواست آزادی مشروط استفاده کرده بود، اما قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اتهام تجاوز این ستاره برزیلی با اعلام اینکه در صورت آزادی مشروط، بیم فرار آلوز از اسپانیا می‌رود، با درخواست او مخالفت کرد.

به این ترتیب آلواز تا زمان برگزاری دادگاه در زندان خواهد ماند، چرا که طبق قانون اسپانیا دیگر فرصتی برای درخواست آزادی مشروط ندارد. تا این لحظه زمان برگزاری دادگاه اعلام نشده است.

1873303

این تصمیم توسط آنا مارین، قاضی دادگاه شعبه 15 شهر بارسلون، گرفته شد و مرجع قضایی بالاتر، دادگاه عالی کاتالونیا، آن را تایید کرد. این تصمیم بر اساس اظهارنظر دادستانی گرفته شده. نماینده دادستان به دادگاه اطلاع داده بود که دادستانی عقیده دارد آلوز در صورت آزادی به احتمال زیاد اسپانیا را ترک و فرار خواهد کرد.

دنی آلوز در ماه ژانویه به اتهام تجاوز دستگیر شد و از آن زمان تا امروز در زندان به سر می‌برد. پدر و مادر این ستاره برزیلی به نمایندگی از او در تاریخ 20 آوریل درخواست رسمی‌ای برای آزادی مشروط به دادگاه ارائه دادند.

قاضی دادگاه در اولین جلسه شنیدن اظهارات دنی آلوز اعلام کرد توضیحات او را قانع‌کننده نمی‌داند. به این ترتیب او به زندان بازگشت. با تصمیم امروز مخالفت با آزادی مشروط، همه امیدهای او برای رهایی از زندان تا زمان برگزاری جلسات رسمی دادگاه ناامید شد.

1802406