به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن، با عکسی از یک وعده غذایی سروصدا و خنده زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرد.‌روز دوشنبه که‌ تمرین بایرن تعطیل بود، ستاره خط میانی باورایایی ها یک شام کاملاً غیرعادی را با 2.3 میلیون دنبال کننده خود در یک استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت. جایی ماهیتابه او ترکیبی عجیب از قارچ، تخم مرغ نیمرو شده، پیاز و ناگت مرغ بود!

به محض انتشار این عکس گوتزکا متوجه شد که این استوری به مذاق خیلی ها خوش نیامده است بنابراین او استوری بعدی را برای دنبال کننده های خود به اشتراک گذاشت. او در استوری بعدی خود آنتون اشماوس، آشپز معروف اهل باواریا را خطاب قرار داد و با نشان دادن علامت هیس، نوشت: "خطاب به همه به خصوص آنتون اشماوس که می گویند این ترکیب به درد نمی خورد."

1873434

سرآشپز برجسته، اشماوس مطمئناً با دیدن این استوری خنده دار واکنش جالبی داشته است.  او که در بایرن به دنیا آمده است، نه تنها از خانواده ای رستوران دار می آید، بلکه حتی بیش از ده سال است که رستوران های او آوازه جهانی دارند؛ احتمالاً شناخته شده ترین آن ها استورستاد (به سوئدی به معنای شهر بزرگ) در رگنسبورگ، که به خاطر غذاهای تلفیقی اروپایی- آسیایی محبوبیت دارد.

به لطف مهارت های آشپزی اش، اشماوس از تابستان 2017 سرآشپز تیم ملی آلمان نیز بوده است. او با بوفه‌های سالاد و انواع مختلف پاستا، گوشت، ماهی، و همچنین غذاهای گیاهی، نیازها و سلیقه‌های متفاوت گورتزکا و هم‌تیمی‌هایش در آلمان را برآورده می‌کند.

گفتنی است علیرغم به اشتراک گذاشتن این ماهیتابه خاص توسط گورتزکا، او نیازی به نگرانی در مورد رژیم غذایی خود ندارد. مرد عضلانی باواریایی ها به خاطر رژیم غذایی سالمش معروف است.

1873435