به گزارش "ورزش سه" در آستانه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی، ستارگان کشورهای مختلف به دوحه آمدند تا به عنوان میهمان در این مراسم حاضر باشند. یکی از این میهمانان، سرخیو گویگوچه‌آ گلر منتخب جام جهانی 90 است.
دروازه‌بانی که یکی از اصلی‌ترین عوامل صعود آرژانتین به فینال این مسابقات بود. هرچند که در نهایت با قبول شکست در فینال برابر آلمان دست این دروازه‌بان از جام قهرمانی کوتاه ماند.
در ادامه مصاحبه اختصاصی ورزش سه با این دروازه‌بان محبوب دهه 90 را بخوانید.


خبرنگار - در جام جهانی چه گروهی را برای آرژانتین ترجیح می دهید؟
سرخیو - کار بسیار سختی است چرا که فوتبال ورزشی است که گاهی در آن روی کاغذ همه چیز ساده به نظر می رسد ولی در عمل شرایط برای تان دشوار می شود. در فوتبال همه چیز به نتایجی که کسب می کنید بستگی دارد. در دور گروهی ممکن است با آلمان یا هلند هم گروه شویم. اگر ببازیم و ناکام بمانیم، طبعا خواهیم گفت که در گروه سختی قرار داشتیم. از سوی دیگر اگر برنده شوید، برای ادامه بازی ها روحیه مضاعفی خواهید گرفت. اینجا هم گروه شدن با یک تیم قدرتمند مزیت خود را نشان می دهد. به این ترتیب همه چیز در حد حدس و گمان خواهد بود.

خبرنگار - ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 با هم بازی کردند. به نظر شما چطور بود؟
سرخیو - بازی خیلی سختی بود و ایران بسیار سازماندهی شده بازی کرد و ما با گل دقیقه پایانی مسی برنده شدیم. ما فینالیست شدیم ولی بازی برابر ایران واقعا سخت بود.

خبرنگار - این اولین جام جهانی بعد از مرگ دیه گو مارادوناست. برای آرژانتینی‌ها چه حسی دارد؟
سرخیو - جام خاصی خواهد بود چون اولین بار 1982 اسپانیا دیه گو را در اختیار داشتیم و در 40 سال گذشته چه به عنوان بازیکن و چه مربی همیشه دیه گو را با خود داشتیم. امسال که دیه گو نیست، قطعا برای همه ما از این حیث جام خاصی خواهد شد و مطمئنا با احساسات زیاد از او یاد خواهد شد.

ویدئو: 249113