به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که تصمیم حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال و البته تأیید اعضای هیئت مدیره باشگاه، به همکاری با فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی ها پایان داده شد و در متن اطلاعیه ای که توسط رسانه رسمی منتشر گردید، بابت زحمات سمیعی از او تشکر شد.

کریمی که روز پر خبری را در راستای عزل مدیران باشگاه پشت سر گذاشته بود و پس از آرش برهانی، مرتضی موسوی زنوز و محمد سررشته‌داری نوبت به معاون حقوقی استقلال رسیده بود، با فرشید سمیعی نیز قطع همکاری شد و آبی ها از زحمات و تلاش های این افراد تقدیر و تشکر کردند.

حالا و پس از 24 ساعت، جانشین سمیعی در استقلال نیز انتخاب شد. در اطلاعیه آبی ها آمده است: با حکم حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، آقای احسان حیدری شهباز از حقوقدانان باتجربه و کارشناس حقوق ورزشی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی باشگاه استقلال منصوب شد.

با جستجویی که درخصوص رزومه و سوابق حیدری شهباز صورت گرفت، اطلاعات چندانی به دست نیامد و تنها می توان به این مورد بسنده کرد که وی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز است که قرار است از این به بعد، به عنوان معاون حقوقی استقلال فعالیت کند.