به گزارش "ورزش سه"، علی‌جهان حالا به عنوان کاپیتان ایران شناخته می‌شود و وقتی احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در زمین نیستند بازیکنان با اطمینان پشت سر او وارد زمین می‌شوند. کاپیتان جوان ایران در آستانه تجربه سومین جام جهانی متوالی خود است؛ افتخاری که بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا هم آن را فقط می‌توانند در عالم رویا جست‌وجو کنند.

علیرضا در جام جهانی برزیل وقتی بازیکن 20 ساله‌ای بود که تنها سه بازی ملی داشت و در هلند پدیده شده بود مورد توجه کی‌روش قرار گرفت و با شماره 9 به عنوان یار تعویضی ایران مقابل ستاره‌های بزرگ فوتبال در مهمترین تورنمنت جهانی به میدان رفت.

این افتخار بزرگ در سن پایین باعث نشد جهانبخش ذره‌ای از مسیر حرفه‌ای خود دور شود و یکی از مهره‌های اصلی ایران در صعود به جام جهانی روسیه بود و با شماره 18 در میانه میدان گروه مرگ جام جهانی 2018 خوش رقصی کرد.

علی‌جهان که در این دور انتخابی جام جهانی بازیکن کلیدی اسکوچیچ بود چهار گل جذاب به ثمر رساند و در جمع برترین گلزنان قرار گرفت. او حالا در 28 سالگی خود را آماده سومین جام جهانی دوران فوتبالی خود می‌کند. جالب اینکه این بازیکن این روزها شماره 7 ایران را در اختیار دارد و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید با سومین شماره متفاوت خود برای ایران در جام جهانی بازی خواهد کرد.