بازی تیم های صنعت نفت برابر سپاهان بدون حضور هوادار برگزار می شود.

باشگاه صنعت نفت نتوانست مجوز حضور هوادارانش را در بازی با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دریافت کند.

به گزارش طرفداری، چندی پیش سازمان لیگ اعلام کرده بود که تیم هایی که شرایط بلیت فروشی الکترونیکی را داشته باشند می توانند از حضور هواداران شان در بازی ها استفاده کنند.

باشگاه صنعت نفت قصد داشت بعد از ملوان به دومین باشگاه شهرستانی تبدیل شود که اجازه حضور تماشاگرانش را پیدا می کند اما ظاهرا این باشگاه در این امر ناموفق بوده است.

در بیانیه باشگاه صنعت نفت در مورد عدم حضور تماشاگران در بازی با سپاهان آمده است:

بدینوسیله به اطلاع هواداران عزیز تیم فوتبال صنعت نفت و مردم شریف آبادان می‌رساند؛ علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات به‌عمل آمده جهت برگزاری دیدار بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان با حضور هواداران و تماشاگران در ورزشگاه تختی، متأسفانه با توجه به دستورالعمل اجرایی صادره از سوی وزارت کشور و ستاد کرونا و به دلیل عدم برقراری ارتباط با سامانه امید (استعلام واکسیناسیون و عدم ابتلا به بیماری کرونا و اُمیکرون) و عدم موافقت با طرح پیشنهادی مؤسسه فرهنگی صنعت نفت آبادان با کنترل حضوری و فیزیکی کارت واکسیناسیون تماشاگران و هواداران در درب‌های ورودی ورزشگاه، این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. شایان ذکر است مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تلاش‌ها و اقدامات خود را برای حضور هواداران در دیدارهای آتی ادامه خواهد داد.