به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق تنها یک سال پس از اجتناب از سقوط به چمپیونشیپ رخ داد، زیرا کلودیو رانیری گروهی از بازیکنان مانند جیمی واردی، کاسپر اشمایکل و انگولو کانته را گرد هم آورد که تیم را به این افتخار بزرگ رساندند.

1872983

تنها دو بازمانده از آن تیم قهرمان
پس از جدایی اشمایکل و مارک آلبرایتون، واردی و دنیل آمارتی تنها دو بازیکن از تیم قهرمانی هستند که در ترکیب باقی مانده‌اند.

گری لینه‌کر در اوایل این ماه به تاک اسپورت گفت: "من بسیار، بسیار، بسیار امیدوار هستم، اما بدیهی است که این روزها بسیار اعصاب خردکن است. فکر می‌کنم شانس لستر 50-50  است. آنها حداقل به 4 امتیاز نیاز دارند، اما نمی‌دانم که آیا آنها این امتیاز را کسب خواهند کرد یا خیر. آنها فقط یک بازی را بعد از جام جهانی تا امروز برده‌اند و این مایه نگرانی است. من امروز در لستر بودم و این شهر عصبی است."

1840897

اما اوضاع از آن زمان نیز بدتر شده است، زیرا فولام روز دوشنبه 5-3 لستر را شکست داد. لینه‌کر در توییتر نوشت: "بهشت بخیر! لستر در حال سقوط است."

روباه‌ها اخیرا برندن راجرز را که تحت هدایت لستر قهرمان جام حذفی در سال 2021 شد، اخراج و دین اسمیت را جایگزین او کردند. آنها اکنون چند هفته خوفناک را پیش رو دارند زیرا قصد دارند از سقوط به سطح دوم لیگ انگلیس اجتناب کنند.