به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی آخرین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت ها را پشت سر گذاشت که پیروزی پنج گله این تیم برابر پیکان با مشارکت حداکثری بازیکنان این تیم همراه بود تا جایی که حتی نیما میرزازاد، گلر دوم سپاهان هم در این مسابقه وارد زمین شود. همچنین، آریا یوسفی، بازیکن جوان سپاهان که در این فصل بیشتر از سایر بازیکنان رده سنی امید این تیم در ترکیب طلایی پوشان به میدان رفته، در اواسط نیمه دوم به عنوان جانشین وارد زمین شد تا او هم در آخرین پیروزی خانگی تیمش، سهمی ایفا کرده باشد.

یوسفی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: ما هیچ راهی جز به دست آوردن سه امتیاز بازی نداشتیم. همه ما تصمیم گرفته بودیم اقتدار سپاهان را در این بازی به نمایش بگذاریم که در پایان با یک برد پر گل به هدفمان رسیدیم. ما با همین شرایط خوبی که داریم به مصاف مس کرمان خواهیم رفت شانس خیلی زیادی برای قهرمانی داریم امیدوارم شانس با ما یار باشد و جام قهرمانی را با خود به اصفهان بیاوریم.

وی در خصوص اعتراض شدید پیکانی ها به داور ادامه داد: بازی ها چه در پایین و چه بالای جدول حساس شدند حتی تیم های میانی جدول برای اعتبار و حیثیت و صداقت خود می جنگند. فشار زیادی روی مربی ها، داوران و بازیکنان است. گاهی حرف هایی در حین عصبانیت زده می شود و اعتراض هایی صورت می گیرد که امیدوارم تمام این اشتباهات رخ داده فقط یک اشتباه باشد. من قبلا هم گفتم باشگاه ما برای روح داوری احترام زیادی قائل است ولی برای اشتباهات مهلک فردی نه!

1875592

این بازیکن در مورد حضور چند دقیقه ای در زمین توضیح داد: در این بازی هم آقای مورایس چند دقیقه به من بازی داد همه ما آماده هستیم و هر چند دقیقه ای که در زمین بازی می کنیم تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف سپاهان به کار خواهیم گرفت. رفتار آقای مورایس با ما جوان تر ها بسیار خوب و آموزنده است واقعا برای من که شاگرد ایشان هستم باعث افتخار هست. او هر روز چیز های جدیدی برای آموزش دارد و بسیار بروز و با دانش است.

وی در مورد مورد رقابت جذاب با پرسپولیس بر سر قهرمانی گفت: دو تیم به یک اندازه شانس دارند که امیدوارم پنجشنبه این هفته شانس با ما یار باشد و بتوانیم قهرمان لیگ بشویم و جام را با خود به اصفهان بیاوریم و ‌روزی به یاد ماندنی برای باشکاه و هوادران و کل مردم اصفهان رقم بزنیم.

یوسفی در پایان در مورد شرایط تیم ملی امید افزود: طبق آن چیزی که من شنیدم به زودی مربی معرفی خواهد شد و گفته شده که گزینه نهایی تیم ملی امید مشخص شده اما هنوز معرفی نشده است. به نظرم با پایان لیگ استارت تیم ملی امید زده خواهد شد که امیدوارم بهترین ها برای تیم امید رقم بخورد.