به گزارش "ورزش سه"، دیروز با انتشار تصاویری از تمرین میلان و حضور رافائل لیائو در این جلسه تمرینی امیدها برای رسیدن او به دیدار فرداشب مقابل اینتر در برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافت.

امروز استفانو پیولی، سرمربی میلان، خیال هواداران را راحت کرد و گفت لیائو که دیدار هفته گذشته مقابل اینتر را از دست داده بود مصدومیت عضلانی را پشت سر گذاشته و فرداشب به میدان خواهد رفت. این ستاره پرتغالی در فصل جاری یکی از ستون‌های اصلی میلان بوده و بسیاری از هواداران شکست 2-0 مقابل اینتر در بازی رفت را به نبود او در میدان مرتبط می‌دانستند.

1875744

پیولی در نشست خبری پیش از بازی فردا درباره لیائو صحبت کرد و گفت: "رافائل بهتر است و آمادگی برای بازی کردن را دارد. کرونیچ و مسیاس هم حال‌شان خوب شده. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آنها هم می‌توانند فردا بازی کنند".

میلان فردا در حالی به مصاف اینتر می‌رود که شکست 2-0 در بازی رفت کارشان برای برگرداندن نتیجه و صعود به فینال را بسیار دشوار کرده است. نراتزوری در بازی رفت با گل‌های ادین ژکو و هنریک میختاریان موفق شد حریف همشهری‌اش را شکست دهد تا با امید بیشتر پا به دیدار برگشت بگذارد.

1875745