به گزارش "ورزش سه"، با وجود به پایان رسیدن قرارداد پنج‌ساله در فصل تابستان پیش رو، همچنان آینده عثمان دمبله در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و جدایی او قطعی نشده است. اگرچه مذاکرات طولانی مدت طرفین در ماه ژانویه شکست خورد، اما خود این بازیکن خواهان ماندن در نوکمپ پس از اتمام قراردادش در ژوئن شد و این رویه باعث امیدواری باشگاه شده است. 


 

دمبله را در ژانویه تهدید کرده بودند که یا باید با کسر دستمزد تمدید کند یا به باشگاهی دیگر برود اما موسی سیسوکو، مدیر برنامه های دمبله با اعلام اینکه موکلش تا پایان فصل برای بارسا بازی خواهد کرد و حاضر به تمدید نیست، میز مذاکره را ترک کرد و دیگر تماسی بین دو طرف برقرار نشد.

اخیرا ادعا شده بود که از سوی بارسا با مدیر برنامه های دمبله تماس گرفته شده که تکذیب شد. برخی رسانه ها از این خبر داده اند که دمبله نزد هم تیمی هایش اعتراف کرده که قصد تمدید دارد.

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، موضع بارسا در مورد دمبله هیچ تغییری نکرده است. ستاره فرانسوی تقاضای 16 میلیون یورو دستمزد دارد ولی پیشنهاد بارسا تنها هشت میلیون یورو است. بارسا تمدید 5 ساله را می خواهد ولی دمبله تنها حاضر است دو ساله تمدید کند. اختلاف دو طرف همچنان پابرجاست و با ادامه این روند دمبله علی رغم میلی باطنی چاره ای جز جدایی نخواهد داشت.