به گزارش ورزش سه، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با انتشار پیامی در وب‌سایت رسمی فدراسیون، روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

متن پیام مهدی تاج بدین شرح است: «بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، روزی برای تجلیل و تکریم از عزیزان پرتلاشی است که چراغ اطلاع‌رسانی، گردش شفاف اطلاعات و ارتقای آگاهی عمومی را روشن نگه می‌دارند.

عصر حاضر، عصر ارتباطات است، عصر شبکه‌وندی. روزگاری که مدیران روابط عمومی و فعالان حوزه ارتباطات نبض اجتماعی را در دست دارند و می‌دانند چطور با مهارت و هنرمندی تصویری روشن، امیدبخش و شورآفرین از سازمان خود ارائه دهند. در چنین زمانه‌ای بیش از هر وقت دیگری رعایت اخلاق حرفه‌ای، انصاف، صداقت و وفاداری به وجدان عمومی اهمیت پیدا می‌کند.

فدراسیون فوتبال خود را قدردان تمامی فعالان رسانه‌ای می‌داند که در سردترین و گرمترین روزها کنار این ورزش پر هوادار و پر مخاطب هستند، اخبار را پوشش می‌دهند، به دور از غرض‌ورزی، منصفانه نقد می‌کنند، کاستی‌ها را برای بهبود و اصلاح یادآور می‌شوند و هدفی جز ارتقای کیفیت فوتبال و اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران ندارند که شادمانی و غرور مردم شریف را در پی دارد.

توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت همه فعالان این عرصه روابط عمومی و ارتباطات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و امیدوارم همواره پیام‌آور شادی و موفقیت برای مردم شایسته ایران باشید.»

1876524
1876525
1876523