به گزارش "ورزش سه"، مسی تابستان سال گذشته پس از سال‌ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شده  با امضای قراردادی دو ساله به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پاری‌سن ژرمن شد. 
با این حال حضور این ستاره آرژانتینی در پارک دو پرنس مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و او نتوانست درخششی که در نوکمپ داشت؛ در این تیم نیز تکرار کند. همین موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران نسبت به عملکرد او اعتراض کرده و حتی این بازیکن را هو کنند. 
رونالدینیو در گفت‌وگو با RMC به دفاع از این بازیکن پرداخته و اظهار داشت:« کسانی که فوتبال بازی کرده‌اند می‌دانند که وقتی باشگاهت را عوض کنی چه شرایطی داری، بنابراین باید به مسی زمان داد تا همه چیز به شیوه طبیعی خودش پیش برود.»

 


این ستاره برزیلی سابق بارسلونا معتقد است که مسی بار دیگر به شرایط سابقش بازخواهد گشت:« همه چیز برای او تغییر کرده است، از نحوه برقراری ارتباط تا سبک بازی تیمی که در آن حضور دارد. او بار دیگر خیلی زود کارهای فوق العاده و باورنکردنی‌اش را تکرار خواهد کرد.»
رونالدینیو همچنین مدعی شد که نیمار هم باید در پی‌اس‌جی مورد احترام باشد:« او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و ستاره و رهبر تیم ملی ما در برزیل است. من نمی‌فهمم چرا هواداران پی‌اس‌جی او را هو می‌کنند. مردم نظرات متفاوتی دارند اما من هرگز این موضوع را درک نکردم.»
او در پاسخ به سوالی درباره امباپه گفت:« من او را دوست دارم، بازیکن بزرگی است. او بازیکنی است که دوست دارید تماشایش کنید. او قدرتمند است، توانایی دریبل زدن دارد و سریع است. این بازیکن من را به یاد نیکلاس آنلکا می‌اندازد.»