به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در یک بازی کاملا یک طرفه موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد رئال مادرید گذشته و راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شود. جایی که اینتر در انتظار تقابل با سیتیزن‌ها خواهد بود.

بدین ترتیب گواردیولا پس از 13 سال دوباره به مصاف اینتر خواهد رفت. آخرین باری که این دو برابر هم قرار گرفتند، مورینیو خنده را روی لب‌های نراتزوری آورد و حالا پپ در پی انتقام است.

مسیر پپ گواردیولا و اینتر دوباره در لیگ قهرمانان اروپا با همدیگر برخورد کرده است و چه کسی می‌داند که آیا مربی کاتالان با فکر کردن به آخرین تقابل، هیجان‌های این بازی را افزایش می‌دهد یا خیر.

برای این موضوع، باید به 13 سال قبل برگردیم، به سال 2010، زمانی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر با مربیگری خوزه مورینیو مقابل بارسلونا و با هدایت گواردیولا قرار گرفت و توانست در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، به پیروزی دست یابد.

1876612
1876613

آن جدال تاریخی همچنان باعث بحث و تبادل نظر می‌شود و هواداران و کارشناسان درباره آن بازی صحبت می‌کنند. اینتر با غلبه بر بارسا، راهی فینال شد و با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، آخرین موفقیت یک تیم ایتالیایی را رقم زد.

حالا و پس از 13 سال، گواردیولا و اینتر در استانبول به مصاف هم خواهند رفت و این بار برنده آن مسابقه، صاحب جام قهرمانی این پیکارها می‌شود.