به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با قبول شکست 4-0 در خانه سیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 5-1 مغلوب این تیم شد و حذف تلخی از نیمه نهایی چمپیونزلیگ داشت. پس از بازی تقریبا همه بازیکنان رئال از کارلو آنچلوتی حمایت کردند و خود این مربی ایتالیایی هم گفت که اعتماد فلورنتینو پرز را با خود دارد و برای فصل بعد انگیزه‌اش بالاست.

1876781

در اوج شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده کارلتو، بوتراگنیو حرف آخر را زد. در اسپانیا معتقدند بوتراگنیو هرگز بدون هماهنگی با رئیس در مورد آینده آنچلوتی حرف نمی‌زند.

او در این رابطه گفت: «آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و یک مربی عالی است. او با رئال همه جام‌ها را برده و می‌ماند. به خاطر یک شب بد که نباید تصمیمات سخت گرفت. برای همه ما شب تلخی بود و غمگینیم. باید قبول کرد سیتی تیم بهتر بود و تمام.»

1876639

پایان چرخه؟ «نه لزوما. این گروه شامل بازیکنان قدیمی و جوانانی باکیفیت است؛ تلفیقی از بهترین‌ها که دستاوردهای زیادی برای باشگاه داشته‌اند. شب بدی بود و افسوس، چون ما شور و شوق زیادی برای فینال داشتیم. برای هواداران متاسفم، چه آنهایی که به منچستر آمدند و چه آنها که در خانه بازی را تماشا کردند. رئال مادرید عادت به برد دارد، اما گاهی باید ببازیم و امروز رقیب بهتر بود. در شکست‌ها باید متحد باشیم.»