به گزارش "ورزش سه"، اشک‌های ابوالفضل بعد از اینکه با یک شوت تماشایی دروازه تیم تراکتور را باز کرد به خاطر هفته‌ها نیمکت‌نشینی و حتی خروج از لیست تیم بود! او ابتدا می‌خواست شادی کند اما متوجه هفته‌ها سختی در اردوی تیم شد و اشک ریخت. و شاید هم خوشحال بود که در حضور خانواده‌اش در استادیوم آزادی ارائه‌گر بازی خوبی بود و گل زد.

1877101

بعد از بازگشت از جام جهانی محتمل‌ترین اتفاقی که ابوالفضل جلالی برای خود متصور بود، حضور در ترکیب ثابت تیم بود. به خصوص که در جام جهانی مقابل آمریکا به میدان آمد و در فرصتی که برای بازی پیدا کرد، نشان داد در فاز تهاجمی بازیکن خوبی است و می‌تواند در جناح چپ انتظارات تیم را در فاز تهاجمی برآورده کند. اما این یک روی سکه و تنها تصور ابوالفضل جلالی بود. روی دیگر سکه خواسته‌های ریکاردو ساپینتو بود که به نظر جعفر سلمانی بهتر آن را برآورده می‌کرد.

صبر ریکاردو ساپینتو و ابوالفضل جلالی اما پیش از بازی با تراکتور و در ایستگاه پایانی به سر آمد. به نظر در ابتدای هفته سرمربی تیم استقلال خطاب به ابوالفضل جلالی گفت از نیمکت نشینی او خسته شده است و از او خواست که خوب تمرین کند تا بار دیگر به وی فضای بازی بدهد. انصافا ابوالفضل جلالی بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی اصلا نشانی از یک بازیکن بی‌انگیزه نداشت و به گونه‌ای بازی کرد که انگار هر هفته یکی از بازیکنان اصلی استقلال است. در یک صحنه به خوبی از جناح چپ به داخل زد و با یک شوت تماشایی دروازه محمد رضا اخباری را باز کرد. او پیش از اینکه در دقایق پایانی تعویض شود یکی از خوب‌های استقلال بود تا جایی که ریکاردو ساپینتو هم در کنفرانس خبری بازی او را تحسین کرد.

1877102
1877100

ابوالفضل جلالی با این بازی نشان داد، می‌تواند برای آینده خود چیزی جز خروج از تیم آبی را برنامه‌ریزی کند و در تیم ریکاردو ساپینتو می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیر‌گذار در فاز تهاجمی باشد. بازیکنی که از نظر اخلاقی هم بی‌حاشیه است و جالب اینکه در پایان بازی قاب مشترکی با رقیب خود داشت. جعفر سلمانی که او هم مثل ابوالفضل جلالی نام خود را به عنوان گل زن در بازی با تراکتور ثبت کرد.

1877099