به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچسترسیتی بود و با نتیجه باورنکردنی 4-0 شکست خورد.
در این بازی برناردو سیلوا 2 گل به ثمر رساند و در کنار گل به خودی ادر میلیتائو، خولیان آلوارز دیگر گلزن منچسترسیتی بود.
این بازی کاملا تحت کنترل شاگردان پپ گواردیولا بود و کارلو آنچلوتی و تیمش نتوانستند فرصت‌های گلزنی چندان قابل توجهی را ایجاد کنند.
در حالی که سن سه بازیکن باتجربه رئال مادرید افزایش یافته، روزنامه اسپورت امروز به این موضوع اشاره کرده که این بازیکنان به خط پایان رسیده‌اند.
تعیین زمان خداحافظی رافائل نادال از دنیای تنیس هم دیگر سوژه مهم روزنامه‌های اسپانیایی است.

1877202

روزنامه مارکا به صحبت‌های رافائل نادال پرداخته که اعلام کرده در پایان فصل آینده قرار است از دنیای حرفه‌ای تنیس خداحافظی کند: "رافائل نادال، هر کاری که بکنی، ما برای همیشه اینجا هستیم."

1877203

صحبت‌‌های یکی از چهره‌های فراموش نشدنی دنیای تنیس در روزنامه آ.س هم بازتاب داشته است: "من لایق خداحافظی اینچنینی نیستم." نادال اخیرا با مصدومیت‌های زیادی مواجه شده بود و از کورس مدعیان این رشته فاصله داشت.

1877204

روزنامه موندو دپورتیوو تصویر لیونل مسی با جام جهانی، ژاوی هرناندز با جام لالیگا و پپ گواردیولا را منتشر کرده و از آن‌ها با تیتر "سه گانه بارسایی‌ها" تمجید کرده است. گواردیولا به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است.

1877201

تصاویر تونی کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما روی جلد اسپورت به چشم می‌خورد که تیتر "پایان یک دوره" برای آن‌ها انتخاب شده است. این روزنامه به سن بازیکنان باتجربه اشاره دارد که دیگر توانایی گذشته را برای بازی در رئال ندارند.