به گزارش "ورزش سه"، ناپولی این فصل با نهایت قدرت و اقتدار توانست جام قهرمانی سری آ ایتالیا را پس از بیش از سه دهه فتح کند. 

درخشش این تیم تحت هدایت اسپالتی باعث شد که این مربی ایتالیایی به مرد محبوب شهر ناپل تبدیل شود و رابطه خوب او با اورلیو دی لورنتیس نوید روزهای درخشان پیش‌رو را می‌داد. 

اما این رابطه خوب در عرض تنها چند روز به سردی گرایید و حالا به نظر می‌رسد که شرایط این تیم در هفته‌های پایانی لیگ ایتالیا چندان خوب نیست و شاید آنها نتوانند این اقتدار را در فصل آینده هم حفظ کنند. 

گفته می‌شود که اسپالتی از رفتار مدیران باشگاه ناپولی با خودش بسیار ناراحت و دلخور است و همین موضوع باعث شده که به فکر استعفا باشد. 

1877592

رافائله اوریما، خبرنگار ایتالیایی، که رابطه نزدیکی با باشگاه ناپولی دارد در گفتگو با Tele A این موضوع را تایید کرد و اظهار داشت:« نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم که چند باشگاه با اسپالتی تماس گرفته‌اند. نمی‌دانم کدام باشگاه‌ها اما این موضوع را رد نمی‌کنم. 

همه ما می‌دانیم که اورلیو دی لورنتیس ممکن است گاهی بسیار بدرفتار و گستاخ باشد و اسپالتی هم از این موضوع خسته شده است. شایعات مربوط به استعفای اسپالتی باعث شده که دی لورنتیس هم به فکر مسئولیت‌های خودش برای بهبود شرایط باشگاه باشد. 

من می‌دانم که اسپالتی به دنبال این است که استعفا بدهد اما نمی‌دانم چه زمانی این کار را خواهد کرد. شاید او این تصمیم را پس از انجام آخرین بازی این فصل با ناپولی عملی کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد احتمالا دی لورنتیس در را باز می‌کند و اسپالتی را بدرقه خواهد کرد. به هر حال او رییسی است که توانسته تاریخ ناپولی را از نو بنویسد.»