توماس توخل مذاکرات باشگاه بارسلونا با آنتونیو رودیگر را منطقی می‌داند اما همچنان به تمدید قرارداد رودیگر امیدوار است

توخل تمدید خودکار قرارداد سزار آزپیلیکوئتا با چلسی را تایید کرد.

طرفداری | پس از اتمام فیفا دی، هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس از فردا آغاز خواهد شد و در دومین دیدار هفته، چلسی در استمفورد بریج میزبان برنتفورد خواهد بود. توماس توخل امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد و راجع به شرایط تیمش برای این مسابقه و شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه توضیحاتی داشت:

کالوم هادسون اودوی و بن چیلول در بازی فردا غایب خواهند بود. کالوم هنوز از ناحیه آشیل احساس درد می‌کند و مشکلاتی در قسمت پایینی کمرش داشت. به جز این دو نفر، همه بازیکنان در تمرینات حاضر هستند. ریس جیمز آماده بازی است و در لیست تیم قرار دارد.

تمدید اتوماتیک قرارداد سزار آزپیلیکوئتا برای یک سال:

از قبل می‌دانستم که چنین اتفاقی رقم خواهد خورد. این خبر خوبی برای ما محسوب می‌شود. ما با او قرارداد داریم بنابراین احتمال بالایی برای ادامه حضورش در تیم وجود دارد. 

مذاکرات اخیر بارسلونا با اطرافیان آنتونیو رودیگر:

اگر رودیگر بازیکن ما نبود، من هم تلاش می‌کردم که با او ملاقات کنم. هنوز با او قرارداد داریم و شانس خوبی برای تمدید قراردادش در نظر می‌گیریم. البته زمانی که مشکلات مربوط به مالکیت باشگاه حل شوند. گوش دادن او به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها عادلانه است اما همچنان به حفظ او اطمینان دارم. اطلاع دارم که در هفته‌های آینده مذاکرات بعدی در خصوص تغییر مالکیت باشگاه صورت خواهد گرفت. 

آندریاس کریستنسن به بارسلونا می‌رود؟

ما شایعات مشابهی را شنیده‌ایم. این‌گونه به نظر می‌رسد. این موضوع فعلا تایید نشده است و درباره‌اش با آندریاس صحبت نکرده‌ام، اما بله ما هم شایعات را شنیده‌ایم.

چلسی تمام مسابقات خود در ماه مارس را با برد پشت سر گذاشت، اما عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر به میکل آرتتا رسید. توخل با خنده به این سوال پاسخ داد:

ما می‌توانیم تمام بازی‌ها را برنده شویم اما به جایزه نرسیم. موضوع مهمی نیست.

 تاخیر در بازگشت ملی‌پوشان غیر اروپایی:

شرایط تیاگو سیلوا با کریستین پولیشیچ متفاوت است. او در آخرین دیدار تیم ملی برزیل بازی نکرد و یک روز زودتر به اینجا برگشت پس برای بازی فردا آماده است. در خصوص کریستین باید تصمیم‌گیری کنیم. او امروز با تیم تمرین نکرد و فقط جلسه ریکاوری را پشت سر گذاشت.