اریک تن هاخ مذاکرات با منچستریونایتد را تایید کرد اما فعلا تمام تمرکز او روی آژاکس است

تن هاخ انتقال احتمالی رایان خرافنبرخ به بایرن مونیخ را انتخاب خوبی می‌داند اما معتقد است که آژاکس به راحتی اجازه انجام آن را نخواهد داد.

طرفداری | در هفته‌های اخیر، نام اریک تن هاخ به عنوان نزدیک‌ترین گزینه به هدایت منچستر یونایتد در فصل بعد مطرح شده است. رسانه‌ها معتبر اروپایی، خبر از آغاز مذاکرات مدیران منچستر یونایتد با تن هاخ داده بودند و حالا خود سرمربی هلندی این خبر را تایید می‌کند. تن هاخ در مصاحبه‌ای با Sport1 راجع به این مسائل صحبت کرد:

در شغل ما، همه افراد با یک‌دیگر در ارتباط هستند. همواره صحبت‌هایی با نمایندگان سایر باشگاه‌ها وجود دارد، این کاملا عادی است. منچستر یونایتد یک باشگاه بزرگ با هواداران فوق‌العاده است. 

در حال حاضر تمام تمرکز من روی آژاکس قرار دارد. با باشگاه برای آغاز فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. بعد از پایان هر فصل با مدیران آژاکس صحبت می‌کنم، امسال هم اتفاق خواهد افتاد. می‌توانم بگویم در این لحظه، آژاکس و تن هاخ از همراهی هم بسیار خوشحال هستند. در فوتبال از آینده خبر ندارید و نمی‌شود هیچ چیز را رد کرد. می‌دانم که در این ورزش، همه‌چیز می‌تواند در طول یک روز دچار تغییر شود. امیدوارم روزی که تصمیم می‌گیرم قدم بعدی را بردارم، هواداران آژاکس من را درک کنند.

انتقال رایان خرافنبرخ به بایرن مونیخ:

قطعا این می‌تواند انتقال بسیار خوبی برای او باشد. اگر چه فکر می‌کنم ما رقیب ساده‌ای برای بایرن مونیخ نخواهیم بود.

 طاهرا تن هاخ انتقال نصیر مزروعی به فوتبال آلمان را گزینه بهتری برای او می‌داند:

مطمئن هستم که خرافنبرخ و مزروعی در بوندسلیگا عمکرد خوبی خواهند داشت. بوندسلیگا لیگ بی‌نظیری است و امیدوارم روزی در آنجا کار کنم. دوران حضورم در بایرن مونیخ عالی بود. مربیگری تیم اول بایرن مونیخ؟ مطرح شدن نامم در اطراف بایرن اتفاق خوبی بود، اما هرگز ارتباط رسمی میان ما برقرار نشد.