سیمونه اینزاگی می گوید اینتر می توانست از ناپولی امتیاز بگیرد

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر پس از شکست 3-1 مقابل ناپولی در هفته سی و ششم فصل 2022/23 سری آ با DAZN مصاحبه کرد:

پشیمانی و حسرت زیادی داریم، زیرا با وجود اینکه اجازه دادیم ناپولی مالکیت توپ را در اختیار بگیرد، فرصت های زیادی برای گلزنی به آنها نداده بودیم. می دانستم که در نیمه دوم فضاهای خالی بیشتری پیدا خواهیم کرد اما آن خطای مبتدیانه باعث شد 10 نفره شویم. ما توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و ضربه سر دومفریز از روی خط دروازه ناپولی برگشت داده شد و سپس دی لورنتزو در دقیقه 86 یک گل بسیار زیبا زد بنابراین افسوس می خوریم. نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم، آنها 10 نفره نیز رویکرد درستی در برابر قهرمان ایتالیا داشتند. به نظرم آنچه نیاز بود را انجام دادیم. 

طبیعتا ناامیدی وجود دارد زیرا هشت پیروزی متوالی داشتیم و می دانستیم که ناپولی تیمی عالی است. اما این اشتباه مبتدیانه (10 نفره شدن) چیزی بود که باید از آن اجتناب می کردیم. به محض مساوی کردن بازی باید تلاش می کردیم تا با امتیازی با اهمیت به خانه برگردیم. این پانزدهمین بازی ما در 50 روز بود، بنابراین من به مشارکت همه اعضای تیم در چنین تقویم عجیب و سختی نیاز دارم. واکنش‌های خوبی از همه بازیکنان دیدم، اما این شکست باعث کند شدن پیشروی ما می شود. 

صحبت با سران باشگاه در مورد برنامه های فصل بعد پس از حمایت ژانگ؟ بسیار خوشحالم که باشگاه به من ایمان دارد، اما هنوز دو فینال در پیش داریم که یکی از آنها سه روز دیگر برگزار می شود. در این دو سال 5 فینال داشته ایم که این موضوع به رشد تیم کمک می کند. هنوز با سران باشگاه در مورد آینده صحبت نکرده ام.

اینزاگی در بازی سال 2001 لاتزیو مقابل برشا که با نتیجه 5-0 خاتمه یافت در مقابل پپ گواردیولا قرار گرفته بود اما در فینال لیگ قهرمانان آنها برای اولین بار به عنوان سرمربی برابر یکدیگر قرار می گیرند. سرمربی ایتالیایی در این باره گفت:

گلزنی در آن بازی با پاس گل کرسپو را به یاد دارم، ما در آن زمان بهترین فرم را نداشتیم. همه ما منچسترسیتی را می شناسیم، آنها یکی از 2-3 تیم برتر اروپا هستند، اما مطمئناً از پیش بازنده نیستیم. به بهترین شکل ممکن بازی خود را انجام خواهیم داد اما قبل از فینال لیگ قهرمانان باید در فینال کوپا ایتالیا و سپس در دو بازی باقی مانده در سری آ به میدان برویم.