به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در رئال مادرید نگرانی‌هایی وجود دارد که آیا در صورت جذب ارلینگ هالند این ستاره نروژی می تواند با کریم بنزما که دقیقاً هم پستی او است هماهنگ شود یا خیر اما به نظر می رسد خود این دو نفر القا می کنند که هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و از بازی در کنار یکدیگر استقبال می کنند.

کریم بنزما پیش از این با قرار دادن تصویری در صفحه اینستاگرام خود کنار کیلیان امباپه به نوعی علاقه خود به این بازیکن و احتمالا حضور او در رئال مادرید را نشان داده بود. ستاره فرانسوی حالا به نوعی دیگر این کار را در مورد ارلینگ هالند هم انجام داده است.

ستاره تیم ملی نروژ بعد از گلزنی مقابل اسلواکی عکسی از خوشحالی بعد از گل خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و کریم بنزما هم این پست را لایک کرد. پیش از این نیز هالند دست اقدام مشابه زده و عکسی از کریم بنزما با مضمون "زنده باد مادرید" را لایک کرده بود.

آاس اخیرا گزارش داده بود که ستاره نروژی پیشنهاد هنگفت منچسترسیتی را رد کرده و علاقه‌مند به حضور در رئال مادرید است. حالا به نظر می رسد که فرضیه به مشکل خوردن هالند با کریم بنزما در صورت انتقال به رئال مادرید نیز کاملا منتفی است و اصلا بعید نیست که در هفته‌های آتی حضور غول نروژی در سانتیاگو برنابئو رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.