به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول امروز پارس جنوبی در جم میزبان شهرداری آستارا خواهد بود. نکته قابل توجه درباره این بازی،‌ سفر عجیب و سخت اعضای تیم آستارا به جم است.

اعضای تیم شهرداری آستارا از مدت‌ها قبل با مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند و با ادامه این مشکلات حالا سفری عجیب به شهرستان جم را تجربه کردند.

شاگردان محسن بنگر که گفته می‌شود بدون سرپرست راهی جم شده‌اند، حتی برای آنکه هزینه هتل پرداخت نکنند، صبح بازی راهی سفر سخت شدند. آنها از آستارا به تهران آمدند و با پرواز ساعت 12 ظهر امروز تهران را به مقصد عسلویه ترک کردند. در ادامه اعضای تیم شهرداری آستارا با تاکسی از فرودگاه عسلویه به سمت جم حرکت کردند و مستقیما به ورزشگاه تختی رفتند!

1873618

نکته عجیب‌تر این است که پرواز برگشت تیم شهرداری آستارا امشب از شیراز به تهران گرفته شده؛ به همین خاطر مسئولان برگزاری زمان بازی با تغییر دادند و نیم ساعت زودتر(17:30 به جای 18:00) برگزار خواهند کرد تا تیم آستارا به پرواز شب برسد!

جالب اینکه محسن بنگر و شاگردانش باید مسافتی حدودا سه ساعته از جم تا شیراز را با تاکسی طی کنند و از آنجا با پرواز به تهران برگردند و از آنجا هرکدام از اعضای به شهرهای خود بروندو استراحت کنند!

شهرداری آستارا اگرچه بقای خود در لیگ یک را قطعی کرده اما با این شکل تیم‌داری به مشکلات عدیده‌ای در فصل آینده برمی‌خورد. مشخص نیست مسئولان این باشگاه چگونه برای فصل بعدی اقدام می‌کنند. ضمن اینکه همین حالا هم بدهی‌های زیادی به اعضای کنونی تیم خود دارند.