به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در بازی رئال مادرید به میزبانی ورزشگاه والنسیا مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت. پس از اینکه کارت قرمز این بازیکن به دلیل اشتباه داور VAR بخشیده شد، مشخص شده که چند نفر از تماشاگرانی که به او توهین کرده‌اند، دستگیر شده‌اند.
روزنامه‌های چاپ امروز کشور اسپانیا به موضوعات مختلفی از جمله احتمال جدایی مدافع بارسلونا پرداخته‌اند:

1879135

"معافیت از مجازات به پایان رسید" تیتر یک روزنامه مارکاست که تصویری از دستگیری چند نفر از تماشاگران را منتشر کرده است. ظاهرا پلیس اسپانیا به کمک فدراسیون فوتبال کشور برخی از طرفداران متخلف که در دیدارهای این فصل به وینیسیوس توهین کرده بودند را شناسایی و دستگیر کرده‌اند و چهار نفر را در مادرید و سه نفر را در والنسیا دستگیر کردند.

1879136

روزنامه آ.س "تصمیم بحث برانگیز کمیته مسابقات!" را با تصویری از پیام حمایت نوشته شده روی پیراهن رافینیا، بازیکن برزیلی بارسلونا خطاب به وینیسیوس نشان می‌دهد. کمیته مسابقات لالیگا کارت قرمز وینیسیوس را بخشید، جایگاه طرفداران افراطی والنسیا را برای پنج بازی پلمب کرد و این باشگاه 45 هزار یورو جریمه شد.

1879137

شکست بارسلونای قهرمان با نتیجه 3-1 مقابل رئال وایادولید موجب شد تا روزنامه موندو برای وضعیت شاگردان ژاوی "خماری" را تعبیر کند.

1879138

روی جلد اسپورت تیتر"کنده می‌خواهد برود!" چاپ شده است. روزنامه اسپانیایی توضیح می‌دهد که این بازیکن از نقش خود به عنوان یک مدافع کناری احساس رضایت نمی‌کند و می‌خواهد در صورت رسیدن پیشنهاد خوب، بارسا را ترک کند.