به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در دوحه برگزار شد تا تیم‌های صعود کرده به این رقابت‌ها با حریفانی که قرار است روبروی آنها بایستند آشنا  شوند. 
بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم ملی انگلیس در گروه B با تیم ملی ایران، آمریکا و همچنین برنده دیدار ولز با اسکاتلند یا اوکراین هم‌گروه خواهد بود. 
به این ترتیب انگلیس و ایران باید در روز افتتاحیه بازی اول این گروه را برگزار کنند. سه شیرها پس از جام جهانی 1966 که با قهرمانی این تیم در این رقابت‌ها همراه بود تا به حال در هیچ جام جهانی دیگری در روز افتتاحیه به میدان نرفته بودند. 

 


رحیم استرلینگ با انتشار تصویری از تیم‌های حاضر در گروه B این رقابت‌ها که باید از ماه آبان سال آینده در دوحه به مصاف هم بروند در صفحه توییترش نوشت:« بزن بریم!!»
پیش از این هری کین نیز با انتشار تصویری مشابه مدعی شده بود از این که حریفان انگلیس در رقابت‌های جام جهانی را شناخته بسیار هیجان‌زده است و همچنین از به میدان رفتن در روز افتتاحیه و برگزاری اولین بازی در این روز ابراز خوشحالی کرده بود. 
هم‌گروهی ایران با انگلیس و آمریکا توجه بسیاری از رسانه‌های بین المللی را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که بازی‌های جذابی در جام جهانی پیش‌روی این تیم‌ها باشد.