به گزارش “ورزش سه”، استقلال کاملا تشنه حضور در فینال بود و با حمایت ویژه هوادارانش پا به جدال با نساجی قائمشهر گذاشت و در نهایت به هدف خود با ثبت چهار گل دست یافت.

علیرضا حقیقی روز سختی را در این بازی پشت سر گذاشت و علی‌رغم تلاشی که داشت نتوانست مانع حریف برای کامیابی شود. او که از بدو حضور در چمن آزادی آماج طعنه‌ها و شعارهای هواداران استقلال قرار گرفته بود، انگیزه زیادی داشت تا با یک نمایش موفق همانند دو فصل قبل، روز سختی برای آبی‌ها بسازد. با این حال شرایط برخلاف انتظار او پیش رفت و نساجی که در این فصل سیمایی از تیم باانگیزه و یکدست قبل نداشت، بار دیگر با یک شکست تلخ و سنگین آزادی را ترک کرد.

1879330

گلر باتجربه نساجی اما علی‌رغم شکست سنگین تیمش در دو مرحله با واکنش‌های خود مانع از دریافت‌ گل‌های بیشتر از حریف شد و با این حال بدشانس بود که حتی مدافعان تیمش مسیر دروازه او را نسبت به حریف بهتر بلد بودند و یک بار نیز با گل بخودی تسلیم شد.

حقیقی که به شدت نسبت به شعار هواداران استقلال شاکی بود، بعد از بازی ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش بابت نتیجه، طعنه‌ای نیز به استقلال و سپاهانی‌ها زد و در واکنش به اتهاماتی که متوجه وی می‌شد، از شکست آبی‌ها در تقابل مستقیم با پرسپوليس در دربی و همچنین توقف خانگی طلایی‌پوشان برابر ملوان به عنوان نقطه از دست دادن قهرمانی‌شان یاد کرد نه شکست تیم رده سیزدهم جدول مقابل قهرمان این فصل.

ویدئو: 301736

حقیقی که در بازگشت به لیگ ایران طی چهار فصل اخیر حضور در گل‌گهر و نساجی را تجربه کرده، ترجیح داد فعلا درباره آینده‌اش صحبتی نداشته باشد و البته کاملا طبیعی است که با توجه به آسیایی شدن نساجی انتظار داشته باشد تیمی قدرتمند و تقویت شده را بنا به خواسته هواداران پرشور این تیم، برای فصل آینده شکل گرفته ببیند.

عکس: امیرحسین خیرخواه