به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ در ماه مارس تصمیم گرفتند ناگلزمان را برکنار کنند و از توخل به عنوان جانشین او استفاده کردند. 

با این حال، شرایط مطابق خواسته آنها پیش نرفت و نه تنها رویای سه‌گانه به حقیقت تبدیل نشد، بلکه آنها از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان کنار رفتند و حالا در آستانه از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا هستند. 

ماتئوس در گفتگو با روزنامه بیلد در این باره اظهار داشت:« البته که اشتباهات بسیاری حتی پیش از تغییر سرمربی هم انجام شده بود که در نهایت منجر به این وضعیت شد. اما این تیم که شانس کسب سه‌گانه تحت ناگلزمان را داشت، تحت هدایت توخل خیلی بدتر بازی می‌کند. 

1877901

بازیکنان بسیار قدرتمندی در این تیم هستند که می‌توان حداقل با آنها قهرمان لیگ شد اما این تیم جواب نداد چون همه مشغول کار خودشان هستند. توخل باعث افزایش بی‌ثباتی شد چون در نشست‌های خبری همیشه درباره این که همه چیز چقدر سخت است صحبت می‌کند، در حالی که باید از تیمش دفاع کند.»

بایرن تحت هدایت توخل در پنج بازی از 11 بازی پیروز شده و حالا در فاصله دو امتیازی با دورتموند قرار دارد و ممکن است جام قهرمانی را پس از چند سال متوالی از دست بدهد.