به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پیش از بازی و در کنفرانس خبری اعلام کرده بود نساجی با 11 بازیکن هم برای برد بازی می کند و با وجود حضور بازیکنان جایگزین در ترکیب تیم در ابتدای بازی آرام بود و به برد تیمش در این بازی ایمان داشت. در روزی که میزان مالکیت نساجی و هم چنین تعداد پاس ها بر اساس داده های سایت های آنالیز بیشتر از حریف بود این تیم میهمان بود که با دو گل برنده از میدان خارج شد چرا که در استفاده از فرصت ها بهتر از نساجی عمل کرد.

ساکت الهامی اما در جریان بازی بر خلاف ابتدای بازی در چند صحنه معترض نشان داد و حتی به همین خاطر از داور بازی کارت زرد گرفت چرا که بعد از گل نخست از روی سکوها به او خبر دادند گل تیم فولاد در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است. او پیش از اینکه داوران به رختکن بروند؛ اشاره امان به پایان نیمه نخست است به سمت داور و کمک هایش رفت و به آنها اعلام کرد که گل تیم فولاد آفساید بوده و نه یک بازیکن بلکه چند بازیکن در موقعیت آفساید بوده اند و تعجب می کند که کمک اول بازی آفساید را اعلام نکرده است. او از فرط عصبانیت به خاطر اشتباه کمک داور در این بازی در پایان مسابقه حاضر به حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی نشد.

در دور برگشت اشتباهات داوران سهوا بیشتر علیه نساجی بوده؛ درست برخلاف دور رفت و در بازی با پرسپولیس هم نساجی در شرایطی که با نتیجه دو بر یک عقب بود توسط کریم اسلامی گل زد که این گل به درستی زده شد اما از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. مسابقه ای که می توانست دو بر دو شود 3-1 به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید و در بازی با سپاهان هم نساجی گل آفساید دریافت کرد و همه این اشتباهات موجب شد تا ساکت الهامی در بازی دیروز چهره متفاوتی از خود نسبت به سایر دیدارها نشان دهد و اعتراض خود را علنی و مستقیم به داوران نشان دهد.