به گزارش "ورزش سه"، در روزی که لیورپول موفق به غلبه بر واتفورد شده بود، سیتی نیز در خانه برنلی 0-2 به پیروزی دست یافت تا دوباره با دو امتیاز برتری در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

برنلی بازی را بهتر آغاز کرد و در لحظات ابتدایی مسابقه و روی ارسال لنون فرصت خوبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت، اما ضربه سر برون هیل دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما این سیتی بود که در دقیقه پنجم به گل اول دست یافت. ارسال زمینی رحیم استرلینگ از سمت راست در مرکز محوطه به کوین دی بروین رسید و او با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

لحظاتی بعد این بار دی بروین می‌توانست زمینه ساز گلزنی رودری درون محوطه جریمه برنلی شود، اما ضربه این هافبک اسپانیایی با عکس العمل خوب پوپه همراه شد.

اما در دقیقه 25 سیتی به گل دوم هم دست یافت. این بار ارسال رحیم استرلینگ باز هم از سمت راست با ضربه زیبا و فنی ایلکای گوندوگان از درون محوطه جریمه برنلی همراه شده و برتری سیتیزن‌ها دو برابر شد.

در اواخر نیمه اول رحیم استرلینگ متوجه بیرون آمدن پوپه و دور شدن او از خط دروازه شد، اما ضربه چیپ این بازیکن دقیق نبود و در نهایت سیتی با همان دو گل برتری راهی رختکن شد.

سیتی نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 49 ارسال ژائو کانسلو داشت با برخورد به تارکوفسکی تبدیل به یک گل به خودی به سود سیتی می‌شد که پوپه دروازه برنلی را نجات داد.

دقایقی بعد و روی ارسال یک کرنر بود که برنلی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه سر کورنت روی خط دروازه توسط ناتان آکه برگردانده شد و این موقعیت طلایی برای برنلی از دست رفت. در ادامه ارسال رو به بیرون جک گریلیش موقعیت خوبی برای گلزنی فیل فودن ساخت، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و راهی به دروازه برنلی نیافت.

در دقیقه 80 و روی ارسال برناردو سیلوا بود که سیتی فاصله‌ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه زمینی گابریل ژسوس با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی با همان دو گل از سد برنلی گذشت.