به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در آخرین هفته بوندس‌لیگا به لطف گلی که جمال موسیالا در آخرین دقایق به زیبایی وارد دروازه کلن کرد موفق شد حریفش را 2-1 شکست داده و قهرمانی‌اش را قطعی کند.

البته بایرن به لطف تساوی 2-2 دورتموند مقابل ماینتس که به صورت همزمان در سیگنال ایدونا پارک برگزار می‌شد توانست با پیروزی مقابل کلن به قهرمانی برسد. قرمزپوشان باواریا به لطف گل تماشایی ستاره جوان‌شان سی و سومین قهرمانی‌شان در فوتبال آلمان را جشن گرفتند.

1881536

گل درخشان موسیالا در دقیقه 89 دیدار بایرن و کلن به ثمر رسید. پاس گنابری به موسیالایی که تازه به زمین آمده بود، او را در بیرون محوطه جریمه در موقعیت شوتزنی قرار داد. جمال با کمی پیشروی و ضربه فنی استثنایی خود، توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد.

حساب توییتر باشگاه بایرن مونیخ امروز ویدیویی عجیب از تمرینات روز جمعه، یک روز پیش از بازی با کلن و قهرمانی بایرن، منتشر کرد. در این ویدیو دیده می‌شود که موسیالا توپ را در موقعیتی مشابه موقعیت خود در دقیقه 89 بازی با کلن دریافت کرده و دقیقا به همان شکل توپ را وارد دروازه می‌کند. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و از آن به عنوان گل تمرین شده و کپی برابر اصل موسیالا یاد می‌شود.

1881537
1881538