به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی فردا شب مسابقه فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس را برگزار می‌کند که نمی‌تواند از کوین یامگا بهره ببرد و بعید است عارف غلامی نیز در ترکیب ابتدایی آبی‌ها قرار بگیرد، ولی این مدافع در محل اردوی تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شده و امشب در جمع هم‌تیمی‌های خود خواهد بود.

عارف غلامی که در دقایق پایانی بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی به دلیل مصدومیت نتوانست در زمین بماند و تعویض شد، در تمرینات اخیرشان با احساس درد و مصدومیت کارش را انجام داد، ولی بعید است بتواند در دیدار با پرسپولیس به میدان برود.

این مدافع در تمرین روز گذشته استقلال به طور انفرادی مشغول به تمرین بود و لحظاتی بعد از حضور در کار گروهی، مشخص شد نمی‌تواند به طور جدی تمرین کند و به همین دلیل زودتر از سایرین از کمپ خارج شد.

1693845

عارف غلامی علی‌رغم آسیب دیدگی و ترک تمرین روز گذشته استقلال، امروز هم نتوانست به طور جدی در کنار سایر بازیکنان تمرین کند، اما به هتل محل اقامت آبی‌ها رفت و در اردوی پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت ولی بعید است در ترکیب اولیه قرار بگیرد و محمدحسین مرادمند، مدافع ثابت این تیم، در کنار رافائل سیلوا خواهد بود.

سرمربی استقلال اعلام کرد فردا صبح یک تست پزشکی دیگر از کوین یامگا و عارف غلامی می‌گیرند که البته تفاوت مدافع آبی‌ها با ستاره خارجی، حضورش در اردوی پیش از بازی با پرسپولیس است.