سر انجام پس از حواشی فراوان تمدید قرارداد صلاح با لیورپول، این بازیکن مصری در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه است

به نظر می‌رسد صلاح برای تمدید قرارداد راضی به پذیرش پیشنهادی شده است که قبلا آن را رد کرده بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جان ریچاردسون خبرنگار میرر، پس از رد پیشنهاد 400 هزار پوندی لیورپول توسط صلاح، این ترس وجود داشت که او در سال 2023 باشگاه را به صورت آزاد ترک کند. بارسلونا و پاری سن ژرمن می‌توانستند از این موقعیت استفاده کنند. صلاح به دنبال حقوقی در حدود 500 هزار پوند در هفته بوده که در ردیف ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد قرار گیرد. صلاح همواره گفته است که از زندگی در لیورپول لذت می‌برد اما این که او اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود، باعث شده خواهان حقوقی مشابه با دیگر ستارگان فوتبال باشد. 

اما در حال حاضر به نظر می‌رسد این ستاره مصری آماده پذیرش پیشنهادی که مدت‌ها روی میز قرار دارد، است. صلاح در آستانه یک توافق جدید قرار دارد که باعث می‌شود او دوران حرفه‌ای خود را در آنفیلد به پایان برساند. این قرارداد 400 هزار پوندی به مدت سه سال همراه با یک بند تمدید اضافی یک‌ساله خواهد بود. گفته می‌شود یکی دیگر از عوامل تغییر نظر محمد صلاح، حمایت و محبتی که از سوی باشگاه پس از ناکامی مصر در صعود به جام جهانی دریافت کرده، است. باتوجه اینکه لیورپول در این فصل برای کسب چهار‌گانه رقابت می‌کند، تعهد صلاح به آن‌ها می‌تواند خبر خوبی برای این باشگاه در این زمان باشد.

همچنین بخوانید:

  • لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد درخواستی محمد صلاح ندارد / ادعای میرر
  • مذاکرات اولیه یوونتوس با مدیر برنامه های محمد صلاح